Followers

28 February 2012

Hari Yang Penuh Dugaan.....

Hari Yang Penuh Dugaan.................




Sabtu lepas...hari yg sungguh mencabar hidup aku...cewah..mcm real jer....mana tak nyer..aku nie baru tahap 'Saya budak baru belajar' so nak siapkan tempahan-tempahan kek dari kengkawan tu..agak ler mencabar minda aku gak....


Mana tak nyer..dgn si kenit aku tu batuk + athsma.....aduiiiiii adik..time nak g jalan nie mcm2 ler awk nie.buat hal....Balqis memang sensitive sgt ngan aiskrim...aku dah try avoid benda alah tu..tapi yelah budak kan...dpn aku dia tak berani makan..belakang aku ...dia sudah mintak ice cream cornetto lagik ngan Atih dia....harus ler pakcik yg sorang tu melayan....sudahnya...nak amik ko....





Lepas selesai uruskan balqis....pasang machine nebulizer kat dia...(siap beli lg....lepas paed dia advice) so aku terus uruskan hal aku kat dapur pulak....


Order kali nie received thru FB...actually Kak Sulie nie kawan sekolah akak aku...so aku pun add dia just meramaikan kenalan ....Kak Sulie inbox nak order kek Red Velvat untuk birthday anaknya....Kak Sulie request decoration ala2 snowy....and very2 simple...taknak bunga2 katanya...Oklah lg senang kan dpt customer tak cerewet sgt...aku pun tak berapa pandai nak mendeco2 nie...memang dah lama tingin nak belajar tpi ongkosnya  belum mengizinkan lagi..huuuuu..hu..hu..uu






resepi klik sini

No comments:

Post a Comment