Followers

01 October 2012

Gud Bye My BFF








Nie ler gambar My BFF yg gilosss
(Ryn, Wawa, Usop)




Entry kali nie aku type dengan linangan air mata....wah propa sgt ko kan Rohana.....ngeeee
One of My BFF kat office aku nie nak transfer ke JB....waaaa everyday lunch we all berempat...selalu together2...tak kira ler kemana hala....and diaorg nie gak ler yg selalu temankan aku beli susu anak2 aku kat sogo tu.(naik keter lagi tau)..and one of my frenz called me "hantu susu"... :)


Today aku buatkan ryryn RV cake...dah lama dia request nak makan kek nie...so at last dapat pun buatkan kek nie...minggu nie order tak banyak sgt..so aku still sempat nak buat tuk dia...





Actually perpindahan nie is gud for her...sbb selama nie dia jd weekend wife jer...so now..dah bole jd full time wife ler yer...hope lepas nie ko bertambah babies lg yer Ryn...
Doaku..Semoga ko menjadi Isteri yg Solehah and jodoh kalian berkekalan hingga ke akhir hayat...gituuuuu



Horeeeey...lepas nie kalau gi Senibong..aku dah ada homestay....bole makan ketam nipah besar2 mcm yg Ryn khabar kat aku hari tu....(dear sister..hope sudi tumpangkan hamba and family hamba di teratak buruk tuan hamba..ahhahahah)


Akhir kata....Dear Ryryn...thanks sebab sudi jadi teman yg selalu menghiburkan aku..wpun sesekali kita ber sentap - sentap...tapi aku relakan jer...teman yg sudi pinjamkan telinga ko time aku nangis2 citer masalah peribadiku itu...(ko jer tau kan apa yg aku raser dgn Makhluk itu)....
tenkiu jgk sebab selalu tumpangkan akak pegi Sogo, HOI and BWY dengan kereta Hondamu....(kalau tak azab aku nak berangkut beg2 susu yg berkilo-kilo tu) sory kalau akak tergurau lebih..or..terkata lebih yg menyentapkan hati n jantung mu (aku selalu kata suara ko mcm pakai speaker) dan kenangan yang paling tidak akan aku lupakan dan akan aku dirindui time clubbing dlm Hondamu itu together2 ngan Wawa n Ucop...(aku raser kalau ko masuk vokal bukan sekadar rupa..sure ko jd juara RYn)....


Alaaaaaa dah tak tau nak tulis apa lagi..tadi mcm byk jer...tapi aku takut terbanjir lak dept nie nanti....aku nie kan pelakon pembantu citer hindustan terbaik kat sini...waakakakaka

RYN....Forget me Not...ada rezeki kita jumpa lg yer...keep in touch in FB, BBM ok!!

No comments:

Post a Comment