Followers

26 March 2013

HAPPY 1ST BURFDAY TO MY BLOG....








Alhamdullillah diam tak diam dah setahun gak blog aku nie.....dah banyak pun berjasa...banyak kenangan pahit manis serta pengalaman aku kat dalam nie....



Mula-mula macam tak percaya dah ada blog sendiri...tu pun hasil tunjuk ajar kawan baik aku si Ryryn tu...
asalnya sebab nak published gambar cakes yg aku dah penah buat tulah..kalau setakat publish kat fb...lambat and slow ler pulak..kat sini macam mudah orang nak tgk...

Aku nie paling lembab nak design2 nie..tu sebab korang tengok blog aku paling simple..tak macam org lain..yg cantik2 tu kan...yang penting pada aku...aku ada kenangan segala hasil titik peluh aku nanti...
bukan apa..nanti aku nak wasiatkan blog nie untuk anak dara aku yg sorang tu..ehheheheh
Biar dia bangga mama dia bole buat kek sendiri untuk birthday2 dia nanti....(harapan sangat ko kan roro)

dan tak lupa tuk pengunjung2 yg sudi lawat blog aku nie...aku halalkan segala resepi yang tak seberapa ada dlm blog aku nie...(yg nie insyaAllah confirm menjadik tau)

Harapan aku tuk masa yg mendatang nie...hope tangan aku yg keras nie makin lembut menari2 di atas kek2 ku nanti...agar deco2 kek ku makin kemas dan cantik mata memandang dan yg paling penting semoga Allah murahkan serta limpahkan segala rezeki ku lagi di dalam bidang ini....
Ameeeen....



No comments:

Post a Comment